Гарантійні зобов'язання виконуються відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text).
Згідно з вимогами ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження заподіяні клієнтом (покупцем);
- пошкодження в результаті стихійних лих або природних явищ;
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
На деякі товари діє гарантія до 12 місяців з моменту отримання (актуальний термін гарантії на сторінці товару). Термін гарантії обчислюється з моменту отримання товару покупцем.
На товари з позначкою "Було у використанні", "Вживанні", "Новий з дефектом", "Новий з браком" гарантія не поширюється.